Deceiver (1997)- Тим Рот в идеалната камерна пиеса

Deceiver (1997)
Сюжетът на Deceiver е идеалната камерна постановка за всеки театър. В екранизацията на Jonas Pate в следствие загадъчното убийство на топ проститутката (Зелуегър), трима мъже се нареждат около детектора на лъжата (Рот, Рукър, Пен). Психологически тръигълник, в който съотношенията истина- лъжа са далеч от привидната симетрия.
Заподозреният Уейланд-Рот е бунтовник без кауза. Също така проблемно дете и тъжен епилептик с остър като “най-големият кухненски нож” ум, който обича абсента и всичко което го убива.
Абсентът става повод един психиатър да разкаже една забавна хипотеза за отрязаното ухо на Ван Гог. Още по забавно е, че този психиатър е психиатърът на Тим Рот, който е може би най-запомнящият се Ван Гог в киното!
В основния квартет на всеки е отделено време и място за запомнящо се соло. Може клишетата за Ван Гог и абсента да идват в повече, може някъде и да не достига съспенс, може и финалът да е дежа ву, но затова пък има здрава, по Станиславски честна игра и класна драматургия.
Ако ни харесваш и искаш да продължим да пишем киноревюта, ще се радваме да ни подкрепиш – цъкни ТУК и поръчай тишърт от сайта branditi.com!
Феновете на сериала Lie To Me да се чувстват поздравени със задна дата.
1 thought on “Deceiver (1997)- Тим Рот в идеалната камерна пиеса”