В-к 24 часа предупреждава: Франческа Делера теши Ален Делон със силикон!

L’orso di peluche (1994) e oт по-малко познатите филми на Ален Делон. И с право. Основното постижение на Jacques Deray, работил с Делон в La piscine и Borsalino, е че дава възможност да проследим потните маневри на сърцата ни провокирани от стотиците кубици млечнобяла страст на Francesca Dellera.

Героят на Делон е медик, ухажван от живота както на работното, така и на всяко друго място. Любовните му афери не са незабелязани от съпругата, с глас излинял през годините в дежурен сарказъм. Охолният живот потиска миризмата на разложение. Декадансът Жак Дере е маркирал добре.

Трилър-моментът започва с анонимна смъртна заплаха за медика по телефона, и свършва, за съжаление, минути по-късно – брат на погубила се от несподелена  по лекаря любов дама, се опитва да аранжира възмездие за казановата.

<iframe width=”600″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/JAKMVjbjDqg” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>

Посредственият сценарий не пречи на Делон да пусне на триумфална разходка добре познатия си хладнокръвен look. В крайна сметка филмът притежава типично френското опияняващо усещане за морална обреченост и житейска безизходица, за празнота и  безгранична тъга причинена от празнотата.

5.00 avg. rating (98% score) - 1 vote

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.