The Teddy Bear


L’ours en peluche (1994) e oт по-малко познатите филми на Ален Делон. И с право. Основното постижение на Jacques Deray, работил с Делон в La piscine и Borsalino, е че дава възможност да проследим потните маневри на сърцата ни провокирани от стотиците кубици млечнобяла страст на Francesca Dellera.

Героят на Делон е медик, ухажван от живота както на работното, така и на всяко друго място. Любовните му афери не са незабелязани от съпругата, с глас излинял през годините в дежурен сарказъм. Охолният живот потиска миризмата на разложение. Декадансът Жак Дере е маркирал добре. Трилър-моментът започва с анонимна смъртна заплаха за медика по телефона, и свършва, за съжаление, минути по-късно – брат на погубила се от несподелена  по лекаря любов дама, се опитва да аранжира възмездие за казановата. Посредственият сценарий не пречи на Делон да пусне на триумфална разходка добре познатия си хладнокръвен look. В крайна сметка филмът притежава типично френското опияняващо усещане за морална обреченост и житейска безизходица, за празнота и  безгранична тъга причинена от празнотата.

5.00 avg. rating (98% score) - 1 vote

, , , , , , , , , , , , ,

  1. No comments yet.
(will not be published)