The Descendants/ Потомците – между земята и границите на семейната територията

The Descendants/ Потомците (2012)
Александър Пейн взе Оскар за адаптиран сценарий за Отбивки . Там отряза Клуни за ролята на застарелия актьор, затова пък в The Descendants компенсацията му е голяма, колкото номинация на Академията, която обаче за съжаление остана неосребрена.
След като жена му изпада в кома, адвокат Клуни се сблъсква със собствената си несъстоятелност като баща на две бързо растящи дъщери. Инцидентът оставил жена му безмълвна го лишава от разговорът, който с години е отлагал.
Изплували на повърхността истини за съпругата му, допълнително фрустрират Клуни в момент, в който като попечител на апетитно парче хавайска земя, трябва да вземе съдбоносно решение за бъдещето й.
Метафората между декарите земя и невидимите граници на семейната територията извежда темата за наследството през призмата на подялбата, била тя физическа или духовна и съхранението на целостта.
Пейн е милостив към героя на Клуни-Мат Кинг и макар в някои ситуации да е трогателно глуповат- особено когато иска съвет от 15годишен тинейджър, той намира сили за правилните решения.
Ако ни харесваш и искаш да продължим да пишем киноревюта, ще се радваме да ни подкрепиш – цъкни ТУК и поръчай тишърт от сайта branditi.com!
Добър филм, майсторски разказана история. Оскарите още не са минали, така че не се знае кой ще го вземе – дали Клуни или Дюжарден. Лично аз не мога да избера. И двете изпълнения са разкошни и много различни.