High Fidelity


High-Fidelity

Джон Кюсак (Да бъдеш Джон Малкович, 2012) е собственик на полуфалирал музикален магазин за винил в Чикаго.  Креативните неудачници Джак Блек и Тод Луизо интензивно помагат корабът му да потъне. Извън бизнеса, Кюсак е още по-зле.  Гаджето му Ибен Хиейле уморена да се бори със страха му от обвързване, го зарязва само за да се качи етаж над него, при Тим Робинс, с мазна като на Стивън Сегал плитчица. Кюсак изпада в онзи “Мамка му, защо все ме зарязват” така характерен за трийсегодишните момент, който при по-напредничавите от нас продължава минимум десет години . За да преосмисли последните провали, Кюсак фиксира топ 5 на сърцетрошачките си и го почва отзад-напред. Сред тях са Лили Тейлър и умопомрачителната Катрин-Зита Джоунс. Междувременно, от щастие че бившата му още не е спала с Робинс-Сегал, Кюсак забива Лиза Боне- афробогинята от Ангелско сърце, която прати Мики Рурк в ада.

 

lisa-bonet
Защо създаденият по  бестселъра на Ник Хорнби High Fidelity е задължителен? Защото  Stephen Frears се е погрижил да има яки вътрешноцехови лафове. Защото Джак Блек( Be Kind Rewind) е невероятен и защото въпреки че озвучават финала, Стиви Уондър и Саймън Гарфънкъл също падат под ножа(сравняват ги с евреин и палестинец). Личната драма пък е едва последния трак от дългосвирещата плоча, A страна от която е резерве за  меломаниаци.

 

5.00 avg. rating (99% score) - 7 votes

, , , , , , , , , , ,

  1. No comments yet.
(will not be published)