The Greatest Movie Ever Sold (2011)

“Един ден декоративната рибка на дъщеря ми умря. За да не я разочаровам, заменях мъртвата рибка с рибка-играчка боядисана в същите цветове като живата. Един ден щеше да разбере, че съм я лъгал, но дотогава имаше време…”
The Greatest Movie Ever Sold – новият документален филм на Морган Спърлок (Super Size Me,2004) показва по гениален начин колко тотално прецакан е маркетинга днес и за пореден път – каква нещастна опитна мишка е потребителя. През цялото време на The Greatest Movie Ever Sold, Морган търси спонсори за филма, като на деловите срещи, кадър по кадър обяснява на различни мениджъри какво и за колко време ще бъде продуктовото позициониране на съответните им брандове. Лентата е изградена от презентациите, сторибордовете и придвижването на Морган от една на друга марка. Например, отива със своето Мini (фирмата му дава седем от колите си) за да спи във веригата Hyat , подготвяйки се за среща с POM Wonderful.
Експлоатирайки алчните механизми на пазара, Морган обръща правилата с хастара навън. Математически прецизната скрита или явна реклама в киното, която внушава желание за притежание у зрителя-крава, Морган прави да хипертрофира до абсолютната си крайност, но не по пародиен а по ужасяващо работещ начин. POM Wonderful му дават милион долара за участие, а телефона му се нажежава от желаещи да се закачат на златната клонка. Истинската подплата на материала са очните справки с адвокати, психолози, лекари, философи, социолози, срещата му с Ноам Чомски, Тарантино и най-добрите рекламни агенции които изготвят POS материалите за The Greatest Movie Ever Sold.
Ако ни харесваш и искаш да продължим да пишем киноревюта, ще се радваме да ни подкрепиш – цъкни ТУК и поръчай тишърт от сайта branditi.com!