The Greatest Movie Ever Sold


The Greatest Movie Ever Sold

” Един ден декоративната рибка на дъщеря ми умря. За да не я разочаровам, заменях мъртвата рибка с рибк- играчка, боядисана в същите цветове като живата. Един ден щеше да разбере, че съм я лъгал, но дотогава имаше време…”

The Greatest Movie Ever Sold – новият документален филм на Морган Спърлок (Super Size Me,2004) показва по гениален начин колко тотално прецакан е маркетинга днес и за пореден път – каква нещастна опитна мишка е потребителя. През цялото време на The Greatest Movie Ever Sold, Морган търси спонсори за филма, като на деловите срещи, кадър по кадър обяснява на различни мениджъри  какво и за колко време ще бъде продуктовото позициониране на съответните им брандове. Лентата е изградена от презентациите, сторибордовете и  придвижването на Морган от една на друга марка. Например, отива със своето Мini (фирмата му дава седем от колите си) за да спи във веригата Hyat , подготвяйки се за среща с POM Wonderful.

spurlock

Експлоатирайки алчните механизми на пазара, Морган обръща правилата с хастара навън. Математически прецизната скрита или явна реклама в киното, която внушава желание за притежание у зрителя-крава, Морган прави да хипертрофира до абсолютната си крайност, но не по пародиен а по ужасяващо работещ начин.  POM Wonderful му дават милион долара за участие, а телефона му се нажежава от желаещи да се закачат на златната клонка. Истинската подплата на материала са очните справки с адвокати, психолози, лекари, философи, социолози, срещата му с Ноам Чомски, Тарантино и най-добрите рекламни агенции които изготвят POS материалите за The Greatest Movie Ever Sold.

 

 

 

5.00 avg. rating (99% score) - 2 votes

, , , , ,

  1. No comments yet.
(will not be published)